Pse femrat janë kaq pak pjesë e sodazheve “best of” në Hip-Hop?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Femrat janë po aq pjesë e hip-hop-it dhe repit sa edhe artistët meshkuj. Qoftë nëpërmjet aftësive të tyre për rep apo teksteve të tyre të shkruara, në këtë mënyrë femrat e kanë vërtetuar herë pas here se hip-hop-i nuk është vetëm “një lojë” për meshkujt.

Vitet e fundit, disa femra repere si Tierra Whack dhe Rapsody kanë arritur të renditen në krye të klasifikimit të hip-hop-it, falë projekteve të jashtëzakonshme dhe aftësive të tyre. Megjithatë, pavarësisht këtyre hapave të mëdhenj, femrat mbeten vazhdimisht jashtë bisedës kur bëhet fjalë për renditjen e më të mirave të zhanrit.

Në fillim të kësaj vere, lista e The Brew Podcast me 50 reperët më të mirë të të gjitha kohërave krijoi një bujë në rrjetet sociale pasi nuk përfshiheshin femra. Në shtator u bë e ditur se Nicki Minaj ishte hequr nga lista. Shumë venë në pikëpyetje nëse Minaj duhet të përfshihet në listën e 10 reperëve më të mirë të të gjitha kohërave, gjë që ndezi debate për shtëpinë e saj diskografike dhe nëse ajo është e ‘denjë’ për një nder të tillë.

Redaktori muzikor i BET Digital, Diamond Hillyer, tha se objektivizimi dhe zhvlerësimi i grave në hip-hop bëri që reperët meshkuj të ishin ‘të pa sfiduar’ në këto hapësira. Megjithatë, reperet femra kohët e fundit kanë dëshmuar aftësitë e tyre në lojë, me anë të këngëve në krye të listave, shfaqjeve të shitura dhe turmave të fansave të adhuruar, duke ofruar konkurrencë të menjëhershme tek reperët meshkuj.

Të gjithë ekspertët besojnë se ka disa standarde që muzikanteve femra u thuhet të respektojnë në mënyrë që të fitojnë pranim përmes syve të fansave meshkuj dhe fuqisë së industries muzikore. Ato duhet të jenë krijuese dhe të afta në zanatin e tyre dhe megjithatë, bashkëpunëtorët e tyre meshkuj nuk duhet t’u përmbahen kritereve strikte për të tërhequr vëmendjen.

Për shembull, Nicki Minaj dhe Megan Thee Stallion kanë treguar aftësitë e tyre në rep në shumë raste e megjithatë, ato kritikohen për përmbajtje lirike që i referohet seksit dhe parasë. Në të njëjtën mënyrë, reperët në krye të listës Future dhe Migos rimojnë për seksin, drogën dhe dhunën, e cila ka fituar sukses pavarësisht se është futur në një grup të ngjashëm materiali. Gjendja e muzikës mund të ketë gjithashtu një efekt në mënyrën se si shikohen reperet femra në sytë e dëgjuesve të hip-hopit.

Nga ana tjetër audienca kërkon gjithmonë të dijë më tepër për rrugëtimin e ngritjes së një artisti në industrinë muzikore, duke nisur që nga miksimet e para në SoundCloud e deri në publikimin e projekteve muzikore në një shtëpi diskografike. Nëse mediat sociale dhe transmetimet do të ishin të përhapura në vitet 1990-2000 siç janë edhe sot, shumë repere femra do të kishin përfituar. Artiste si MC Lyte, Mix X apo YO YO do të mund të ishin përfshirë në listën e më të mirave.

  • https://cp1.sednastream.com/proxy/radiosol/stream
  • Radio SOL